معرفی قالب

معرفی بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی 2023

معرفی بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی - سایا سایت
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

بهترین قالب فروشگاهی 2023 وردپرس همان طور که می دانید، از جمله تفاوت هایی که قالب مخصوص فروشگاهی با سایر قالب ها دارند بر ظاهر و استایل شان با افزونه ووکامرس هستند. افزونه ووکامرس بهترین فروشگاه ساز دنیا است که با استفاده از آن بدون هیچ هزینه ای می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

مزیت قالب فروشگاهی 2023 در چیست؟

  • سرعت بار گذاری
  • طراحی واکنش گرا
  • ویژگی های امنیتی

سرعت بارگذاری

اگر مدت زمان بارگذاری سایت شما بیشتر از چند ثانیه طول بکشد باعث می شود بیش از 50 درصد از کاربران سایت شما را ترک می کنند. بنابراین سرعت بارگذاری سایت یکی از معیار های مهم و اصلی در انتخاب قالب است که باید توجه ویژه ای به آن شود و اینکه سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در سئو سایت می باشد و سرعت بار گذاری یک عامل مهم در افزایش ترافیک می باشد.

طراحی واکنش گرا

نمایش سایت در موبایل بسیار حائز اهمیت هستند چرا که 80 درصد از افرادی که از سایت خرید انجام می دهند بر این باور هستند ،که نحوه عملکرد یک سایت در موبایل مهم تر از دسکتاپ است در نتیجه اگر سایت شما واکنش گرا نباشد مشتریان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

ویژگی امنیتی

امنیت سایت تاثیر بسیار زیادی در اعتماد کاربران دارد اگر سایت شما از نظر امنیتی ضعیف باشد باعث می شود مشتریان زیادی را از دست دهید. و نتوانید اعتماد کاربران را بدست آورید. تا از سایت شما خریداری کنند و اینکه امنیت به مجموعه اقداماتی می گویند که با انجام ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می رسد. امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته هستند که عبارتند از :امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار و موارد دیگر در تامین زیر ساخت امنیت سایت نقش بسه زایی دارند.

سازگاری کامل با ووکامرس

یکی از اصلی ترین مواردی که برای انتخاب بهترین قالب فروشگاهی ورد پرس باید به آن توجه داشته باشید بحث سازگار بودن با ووکامرس است. البته امروزه اکثر قالب های فروشگاهی با وکامرس سازگار هستند ، و اینکه شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید در هر شهری که هستید با مشتریان خود در سایر شهرهای دیگر ارتباط بر قرار کرده و مشتریان زیادی را از سراسر جهان جذب می کنید ، و هم چنین اجناس خود را به فروش برسانید وکسب کار خود را گسترش دهید و ووکامرس افزونه ای هست که در دنیای تجارت الکترونیک بسیار کارمد و مفید هستند با استفاده از این پلاگین می توان به راحتی فروشگاه آنلاین خود را بسازید و محتوای مورد نظر خود را در آن قرار دهید که این محتوا شامل جزئیات محصول عکس و دیدگاه مشتریان می باشد.

معرفی پنل مدیریت فروشگاهی

  1. قالب پنل مدیریت SNEAT
  2. قالب پنل مدیریت بوت استرپ CHAM ELEON ADMIN
  3. بوت استرپ داشبورد فروشگاهی DASHMIN
  4. داشبورد مدیریت سایت فروشگاهی PLAIN ADMIN
  5. قالب داشبورد مدیریتPORTAL
  6. داشبورد فروشگاهی SHOPPY

قالب فروشگاهی BIG STORE

این قالب یکی از بهترین های فروشگاهی رایگان ورد پرس است که شما با استفاده از آن می توانید سایت فروشگاهی خوبی راه اندازی کنید با وجود این که به صورت رایگان ارائه شده است اما بسیار حرفه ای می باشد.

مزیت قالب BIGSTORE

  1. سازگاری با ووکامرس
  2. ظاهر زیبا
  3. قابلیت زیاد مدیریت فروشگاه اینترنتی
  4. کد نویسی استاندارد
  5. سرعت بالا
  6. سازگاری با افزونه های مختلف

قالب فروشگاهی LETO

قالب فروشگاهی LETO یک قالب وردپرسی رایگان برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی است ، برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای قالب LETO به صورت کامل با ووکامرس و افزونه های ووکامرس سزگار است. بخش های مختلف قالب فروشگاهی LETO خیلی راحت با سفارشی ساز ورد پرس قابل تغییر و شخصی ساز است.

ویژگی قالب وردپرسی LETO

  1. سازگار با ووکامرس
  2. راستچین و فارسی
  3. کاملا رسپانسیو

قالب فروشگاهی GSTORE

قالب ورد پرسی JSTORE یک قالب فروشگاهی که شامل بخش های مختلفی برای راه اندازی یک فروشگاه است در قسمت های هدر قالب بخشی برای جستجوی محصولات و مشاهده سبد خرید وجود دارد و اینکه یک اسلایدر از محصولات یا اخبار مهم قابل مشاهده است. ولازم به ذکر است یکی از قالب فروشگاهی است که بسیار رسپانسیو است و طبق استاندارد های ووکامرس طراحی شده است و با استفاده از قالب JSTORE می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و در ان زمینه مشکلی نداشته باشید و قابل توجه این است که در روش نصب قالب ورد پرس JSTORE توجه داشته باشید که محتوای سایت و جایگاه ابزارک ها به صورت خودکار وارد سایت شما می شود و نیاز به ایجاد توسط شما نیست.

مزیت قالب GSTORE

  1. ریسپانسیو بودن
  2. فارسی سازی و راست چین
  3. طراحی زیبا
  4. رایگان است
  5. سازگاری با وکامرس

قالب فروشگاهی WOOCOMMERCE ELECTORNICS

به کمک این قالب می توانید یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید این قالب دارای ابزارک اختصاصی و سفارش ساز پیشرفته هست که شما بتوانید محتوای سایت بر اساس سلیقه خودتان شخصی سازی کنید و برای نصب قالب تک صفحه ای WOOCOMMERCE ELECTORNICS و از قالب CHILD دریافت و به صورت معمول در ورد پرس خود نصب کنید و این قالب یکی از ویژگی هایی که دارد این است که می توانید برای تنظیم کردن بخش های مختلف سایت خود از پنل تنظیمات در پخش سفارش سازی ها استفاده کنید و با افزونه المنتور کاملا سازگار است.

مزیت قالب WOOCOMMERCE ELECTRONICS

  1. ریسپانسیو بودن
  2. فارسی وراست چین
  3. سازگاری با وکامرس
  4. سازگاری با افزونه WPML برای سایت های جند زبانه

 

قالب SHOPAY STORE

یکی از قالب های فروشگاهی در ورد پرس که هم اکنون یکی از برترین های فروشگاهی است قالب SHOPAY STORE است که در آن سعی شده است از متد های روز دنیا استفاده شود و توجه داشته که این کاملا ریسپانسیو است و به همین دلیل هم سایت های زیادی از آن استفاده می کنند و همچنین با استفاده از SHOPAY STORE تمامی بخش های قالب از جمله محصولات ، دسته بندی ، و غیره را به راحتی سفارشی سازی کند و بسیار بهیته است برای نصب قالب تک صفحه ای را به صورت معمول در ورد پرس خود نصب و فعال کنید.

مزیت های قالب SHOPAY STORE

  1. ریسپانسیو بودن
  2. کد نویسی
  3. بهینه سازی شده
  4. اسلایدر زیبا
  5. سازگار با تمام مرورگر ها
  6. سازگار با سئو

 

قالب فلت سام 2023

فلت سام یکی از بهترین قالب های چند منظوره ورد پرسی است که شما با استفاده از آن می توانید وب سایت های بسیار عالی را طراحی و اجرا کنید این قالب به صورت چند منظوره اجرا شده است که شما با استفاده از آن می توانید تقریبا هر نوع وب سایتی را برای خود طراحی کند و برای طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای ورد پرس و افزونه پر کاربرد WOOCOMMRECE می توان از قالب های مختلفی استفاده کرد که یکی از این ها قالب فلت سام است.

فلت سام در سال 2013 طراحی شد و یکی از قالب های محبوب و پرفروش در سایت THEM FOREST است و با امتیاز 4.8 در میان سه تم برتر سازگار با ووکامرس قرار دارند و اگر ما صرفا یک وب سایت فروشگاهی میخواهیم بهتر است از قالبی که مخصوص فروشگاهی است استفاده کنیم نه از چند منظوره چرا که در قالب های چند منظوره در کنار امکانات فروشگاهی یک سری امکانات دیگری هم دارند که ممکن است اصلا برای وب سایت ما مناسب نباشد و باعث کاهش سرعت سایت شود.

معرفی قالب فروشگاهی 2023

  1. کات شاپ
  2. دماوند
  3. وگان
  4. اگامی
  5. وودمارت پلاس
  6. قالب سپید
  7. قالب فودن
  8. قالب رستوران پیزارو
  9. قالب فروشگاهی قطعات خودرو
  10. قالب مات فیوری

قالب فروشگاهی کات شاپ

کات شاپ قالبی است که با افزونه المنتور کاملا سازگار است و قالب کات شاپ یک پوسته وردپرس مدرن و انعطاف پذیر است. تم کات شاپ برای بازار چند فروشندگی، فروشندگی لوازم الکترونیک، فروشگاه مبلمان، فروشکاه لباس، فروشگاه طلا و جواهر، و فروشگاه لوازم جانبی است که به چندی از موارد آن اشاره می کنیم :

  1. کاملا واکنش گرا
  2. پشتیبانی سریع
  3. نصب رایگان
  4. سازگاری کامل با المنتور

قالب فروشگاهی دماوند

دماوند یک قالب فروشگاهی است، این محصول ایرانی با امکانات و ویژگی های عالی مناسب برای انواع سایت فروشگاهی است که به چند مورد آن می پردازیم :

  1. هماهنگ شده با المنتور و دکان
  2. آپدیت خودکار و منظم
  3. سرعت بسیار بالا قالب

قالب فروشگاهی وگان

وگان قالبی است که با ظاهر حرفه ای و مدرن به همراه امکانات فراوان تجربه ی متفاوتی از مدیریت یک فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد و می توانیم به چند مورد اشاره نمود :

  1. 6 صفحه اصلی
  2. پنل تنظیمات
  3. کاملا فارسی و راست چین شده

قالب فروشگاهی اگامی (ogami)

اگر شما قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارید قالب آگاهی قالبی است که استفاده از قالب فروشگاهی زیبا، حرفه ای، مدرن و کاربر پسند است. و به چند مورد آن می پردازیم :

  1. کاملا رسپانسیو
  2. صفحه ساز المنتور
  3. دارای اسلایدر ولوشن
  4. تنظیمات فارسی شده
  5. نصب با یسته نصبی

قالب فروشگاهی وودمارت

قالب وودمارت قالب وردپرسی است که همراه اپلیکشن اندروید کاملا نیتیو خدمت کاربران عزیز ارائه می گردد. و در یک سال توانست بیشترین رکورد فروش قالب فروشگاهی را به اختصار در آورد که به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  1. انواع دمو های سفارشی
  2. بیش از 10 فونت لایسنس دار
  3. پشتیبانی از المنتور و ویژال کامپوزر
  4. آپدیت های اختصاصی توسعه وردپرس

قالب فروشگاهی سپید

یکی از مهم ترین ویژگی های این قالب پشتیبانی از صفحه ساز المنتور می باشد. و همچنین کاملا واکنش گرا بوده و می توانید تعداد زیادی از کاربران موبایل را جذب کنید و به چند مورد آن می پردازیم :

  1. هدر و فوتر
  2. پشتیبانی از صفحه ساز المنتور
  3. دارای 22 المان المنتور اختصاصی
  4. واکنش گرایی حرفه ای و مناسب موبایل

قالب فروشگاهی فودن

قالب (FODEN) یک قالب وردپرسی قوی وشیک با امکانات متنوع است. که می توانید با استفاده از این قالب طراحی چشم گیر و زیبایی برای سایت خود راه اندازی کنید. و قالب فودن دارای المان هایی برای نمایش محصولات است. که می توانیم به مواردی اشاره کنیم :

  1. صفحه ساز پیشرفته و فارسی المنتور
  2. 17 سبک دموی فارسی و ایرانی
  3. سازگاری کامل با وردپرس فارسی و دکان
  4. فوتر ساز پیشرفته و فوق حرفه ای

پیزارو

پیزارو قالبی است که می توانید برای رستوران ها، کافی شاپ، آب میوه و … استفاده از صفحه ساز المنتور پشتیبانی می کنند و از افزونه ووکامرس کاملا پشتیبانی می کند و از درگاه پرداخت می توانید آنلاین خرید انجام دهید و به چند مورد اشاره می کنیم :

  1. بسته نصبی آسان (راه اندازی با چند کلیک)
  2. چندین طرح و دموی ویژه صفحه اصلی
  3. استفاده از درگاه های پرداخت ایرانی

فروشگاهی قطعات خودرو

قالب قطعات خودرو قالبی است که برای فروش انواع قطعات خودرو است. و هم چنین از افزونه المنتور سازگاری کامل دارد و برای طراحی می توان از المان و ابزارک های آن می توان برای سایت خود استفاده کرد و در معرض استفاده کاربران گذاشت و می توانیم به چند مورد آن اشاره کنیم :

  1. طراحی شده با المنتور
  2. جستجو حرفه ای قطعات
  3. طراحی حرفه ای و کاربر پسند
  4. سرعت لود بالا

قالب مارت فیوری

قالبی است که امکانات متنوع دارد یکی از ویژگی های این قالب وردپرسی چند فروشندگی که داشتن سیستم حراج آنلاین است و قالب مارت فیوری ساخته شده با افزونه ویژوال کامپوزر است.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *