معرفی قالب

معرفی بهترین قالب شرکتی وردپرس 2023

بهترین قالب شرکتی وردپرسی
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

معرفی بهترین قالب شرکتی وردپرسی که در سال 2023 بیشترین کاربرد و هوادار را دارند به همراه تصاویر بهترین قالب شرکتی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. درست زمانی که شما به دنبال طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای هستید این مقاله به شما کمک فراوانی خواهد کرد. امروزه سازمان ها و شرکت ها همگی تصمیم به ساخت یک سایت گرفتند. زیرا متوجه این موضوع شده اند که سایت اعتباری را برای مجموعه آن ها به همراه دارد.

دسته بندی بهترین قالب های شرکتی وردپرس 2023

قالب شرکتی وردپرسی جزو پر استفاده‌ترین قالب‌های وردپرسی در سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک ، بزرگ ، معتبر و تازه تاسیس می باشد. و همچنین قالب های وردپرس بر حسب کاربرد و امکاناتی که دارند در دسته های مختلف و متفاوتی قرار می گیرند یکی از پرکاربردترین دسته ها و قالب های شرکتی است که به چند مورد آن می پردازیم. برای آن که بدانید قالب وردپرسی چیست؟ پیشنهاد ما این است که مقاله قالب وردپرس چیست ؟ و 4 روش های نصب قالب وردپرسی را به طور حتم مطالعه کنید.

قالب چند منظوره وردپرس 2023

هنگامی که شما تصمیم به ایجاد یک سایت وردپرسی می گیرید در همان ابتدا باید یک تصیمیم مهم بگیرید در قدم اول باید انتخاب کنید که برای سایت خود به یک قالب چند منظوره وردپرس احتیاج دارید انتخاب کنید و تاثیر بسزایی بر طراحی و عملکرد سایت شما می گذارند و تفاوت های مهمی برایتان به وجود می آورد.

دلیل آن این است که قالب های وردپرس شامل مجموعه از فایل ها هستند که ظاهر سایت شما لایه های آن و در برخی موارد  عملکرد آن را تغییر می دهند تا امروز هزاران قالب وردپرس برای کاربران عرضه شده که هر کدام سبک مختص به خود را دارند و در قالب وردپرس چند منظوره شما با طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات رو به رو هستید ، که می توانید به دلخواه از آن استفاده کنید و شرایطی را به وجود می آورد که یک قالب را برای چندین سایت به کار ببرید.

قالب بازار یابی

در دنیای امروز برای موفقیت در تجارت و فروش هیچ چیز مهم تر از انتخاب یک استراتژی خوب و موثر در بازاریابی نیست. اگر می خواهید برای یک آژرانس بازاریاب وب سایت طراحی و پیاده سازی کنید و یا خدمات آنلاین بازاریابی خود را ارتقا دهید ووردپرس را به عنوان پلتفرم طراحی سایت انتخاب کرده اید و اگر به دنبال یک قالب بازاریابی مناسب برای ارتقا خدمات مشاوره ای یک محصول دیجیتال و یا یک وبینار یا کمپین تامین مالی و سرمایه گذاری خود هستید بازاریاب می تواند گزینه خوبی و همچنین یک قالب شرکتی و چند منظوره وردپرس که به طور خاص برای بازاریابان وفروشندگان دیجیتال و آنلاین و متخصصان سئو یا صاحبان کسب و کار طراحی شده است.

قالب کسب و کار های صنعتی

اگر شما دنبال قالب صنعتی وردپرس می باشید تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و اینکه یک قالب بسیار زیبا و جزو قالب های حرفه ای به حساب بیاد به طور مثال اگر شما صاحب یک کارخانه بزرگ یا تولیدی هستند با نصب این قالب صنعتی می توانید وب سایت های صنعتی در هر حوزه ای که هستید را ایجاد کنید و می تواند نقش بسیار عالی در فروش اجناس داشته باشد امروزه تقریبا همه ی شرکت های صنعتی و تولیدی از سایت استفاده می کنند.

قالب شرکتی وردپرسی تعمیراتی و خدماتی

این قالب وردپرس تعمیراتی و خدماتی یک قالب وردپرس شرکتی و چند منظوره است که از آن می توانید در طراحی سایت برای اهداف مختلف استفاده کنید و با ووکامرس سازگاری دارد و همچنین این قالب وردپرس از طراحی بسیار زیبا و جدید و منحصر به فردی برخوردار است و کاملا سئو شده و بهینه است و از افزونه المنتور و ویژال کامپوزر پشتیبانی می کند  و لازم  به ذکر است که کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا است و این ویژگی می تواند باعث رتبه بالا در موتور های جستجو گر باشد.

قالب کشاورزی و تجهیزات گلخانه

قالب کشاورزی مختص به وب سایت های کشاورزی – گلخانه ای و باغبانی و فروش محصولات باغبانی و گلخانه ای است شما می توانید با نصب این قالب که آسان است سایت گلخانه و محصولات کشاورزی خود را راه اندازی کنید. و اینکه این قالب به ووکامرس و افزونه های ویژال کامپوزر والمنتور سازگاری دارد و البته شما می توانید محصولاتی هم چون خاک ، کود ، گل ، و دیگر محصولات را در سایت خود به فروش بگذارید و بیشتر شرکت های کشاورزی امروزه با روش مدرن به وسیله وب سایت کشاورزی محصولات گلخانه و کشاورزی را در معرض کاربران می گذارند.

قالب چند منظوره اپکس کلینیک

کاملا مختص به پزشکی می باشد و یکی از بهترین قالب ها می باشد نصب این قالب بسیار آسان است. و نیاز به برنامه نویسی نیست و سازگاری کامل به ویژوال کامپوزر ، ووکامرس و المنتور دارد و استفاده از دمو های قالب تاثیری مثبتی در موتور های جستجو گر در گوگل دارد و قالب اپکس برای تمام رشته های پرشکی و خدماتی است که به چند مورد از آن ها می پردازیم.

  1. داندان پزشکی
  2. بیمارستان دولتی
  3. کلینیک های تخصصی پزشکی
  4. وبلاگ پزشکی
  5. فروشگاه پزشکی
  6. فروشگاه تجهیزات پزشکی
  7. دارو خانه ها
  8. وب سایت تخصصی مشاوره
  9. وب سایت تخصصی پزشکی

قالب شرکتی اوکسین | بهترین قالب شرکتی وردپرسی 2023

قالب قدرمندی است که در صنعت پالایش – نفت و گاز و پتروشیمی به کار می رود و قالبی است که بر پایه صفحه ساز المنتور جهت استفاده در وب سایت های شرکتی بهینه سازی شده و جهت صنایع مختلف می باشد و همچنین پنل مدیریتی قالب را برای مدیریت سایت فرآهم می آورد و همچنین قالب اوکسین مجهز به سازنده سربرگ و پاورقی برای راه اندازی اختصاصی هست که با استفاده از آن به راحتی  می توانید سربرگ پاورقی  و پیش انداز سفارشی خود را ایجاد کند و همچنین کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا هستند.

معیار اصلی یک قالب شرکتی 2023

در عصر حاظر و با گسترش استفاده از خدمات الکترونیمک و آنلاین داشتن یک وب سایت برای کسب اعتبار و برند جهانی و برقراری تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان برای هر نوع کسب و کار لازم است و معمولا هدف از راه اندازی وب سایت های شرکتی معرفی و ارائه خدمات آن مجموعه می باشد بنابراین داشتن طرح بندی و ظاهری زیبا و کاربر پسند می تواند به افزایش ترافیک سایت و جذب بازدید کنندگان کمک کنند و آن ها را تشویق به آشنایی بیشتر از خدمات کنند.

قالب شرکتی

  1. قالب ارو (ARROW)
  2. آرچیمک
  3. ساسلند
  4. تراکینگ
  5. بینا
  6. شید پرو
  7. گروپی
  8. سیمبا
  9. کراست
  10. ساکس

قالب شرکتی ارو (ARROW)

ارو با طراحی مدرن پیاده سازی شده است و به وب سایت هایی که توسط این قالب طراحی شده است به کاربران این امکان را می دهد که شناخت بهتری از کسب و کار پیدا کرده و ارتباط آسان تری با شما بر قرار نمایند که به جندی از این موارد اشاره می کنیم :

  1. طراحی مدرن و تک صفحه
  2. کاملا واکنش گرا
  3. دارای بسته نصبی
  4. سفارشی سازی آسان بلاگ،خدمات،نمونه کار،مهارت ها و …

قالب شرکتی آرچیمک(ARCHIMAK)

آرچیمک قالبی است که کاملا قالب وردپرسی شرکتی هست که کاملا خلاقانه،واکنش گرا،حرفه ای و چند منظوره برای معماران،طراحان،عکاسان،و … است تا بتوانند به سادگی و زیبایی تمام نمونه کار ها و پروژه های خود را به نمایش بگذارند. و به چند مورد از آن اشاره می کنیم :

  1. سازگار با صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  2. 6دمو زیبا و خلاقانه
  3. طرح های متعدد برای نمونه کار و وبلاگ
  4. کاملا رسپانسیو و واکنش گرا
  5. افکت ها و انیمیشن های جذاب برای اسکرول و بارگذاری صفحات
  6. کد نویسی بهینه و استاندارد

قالب شرکتی ساسلند

ساسلند قالبی است که به تازگی طراحی شده و در اختیار کاربران ارائه شده است و توانسته فروش بسیار بالایی داشته باشد و این قالب به صفحه ساز المنتور کاملا سازگار است و دارای پنل تنظیماتی است.

قالب شرکتی تراکینگ

تراکینگ یک قالب وردپرسی شرکتی است که با طراحی مدرن در حوزه حمل و نقل است، از قالب وردپرس تراکینگ می توان برای حمل و نقل کوچک و بزرگ استفاده کرد و به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  1. 2 صفحه اصلی
  2. فروشگاه ساز ووکامرس
  3. طراحی مدرن و مینیمال
  4. صفحه ساز کینگ کامپوزر

قالب شرکتی بینا

قالب بینا کاملا واکنش گرا است و از افزونه المنتور استفاده می کند این قالب یک قالب شرکتی وردپرسی است. که مناسب برای طراحی انواع وب سایت های شرکتی و فنی، مهندسی، تجارت و علمی و … می باشد. که به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  1. استفاده از صفحه ساز المنتور
  2. بیش از 60 المان اختصاصی و ریسپانسیو شده المنتور
  3. دارای پنل مدیریت
  4. استفاده از آیکون های اختصاصی
  5. کاملا ریسپانسیو مناسب موبایل و تبلت
  6. دارای 3 طرح سر برگ

قالب شرکتی شید پرو

این قالب ورد پرسی بسیار قدرتمند  است و یک گزینه ایده آل برای طراحی انواع وب سایت های شرکتی، شخصی، نرم افزار، موبایل، استارت آپ، است. که به چند مورد آن می پردازیم :

  1. صفحه ساز المنتور
  2. طراحی مدرن و حرفه ای
  3. 20 فونت فارسی
  4. قابلیت چند زبانی
  5. کاملا واکنش گرا
  6. فروشگاه ووکامرس

قالب شرکتی گرو پی

یک قالب وردپرسی است که برای آژانس های دیجیتال و هر نوع شرکت دیجیتال مارکیتینگ، آژانس بازاریابی، ویدئو، فناوری و معرفی محصول و استودیو تبلیغاتی مناسب است که به چند مورد آن می پردازیم :

  1. طراحی مدرن و کاربردی
  2. هدر و فوتر ساز با المنتور
  3. درون ریزی فارسی دمو ها با یک کلیک
  4. تنظیمات و متا باکس های حرفه ای

قالب شرکتی سیمبا

این قالبی است که از بهترین روش های معرفی و یا زمینه شغلی خود، ایجاد وب سایت هایی جهت نمایش نمونه کارهایی انجام شده است. و هم چنین قالب شرکتی (SIMBA) دارای طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا است که سایت شما را در تبلت  و لپ تاب به درستی نمایش می دهد و می توان به چند مورد اشاره نمود :

  1. فرم تماس
  2. طراحی مدرن و تک صفحه ای، کاملا واکنش گرا
  3. بسته نصبی، سفارش سازی آسان، بلاگ، خدمات، نمونه کارها، مهارت ها و …

قالب شرکتی کراست

الب کراست یک قالب چند منظوره وردپرسی است که به صورت حرفه ای ساخته شده است و مناسب برای شرکت ها، آژانس ها و فریلنسر های خلاق، پزشکی، معرفی محصول و … است که برای نمایش پروژه ها, خدمات و فروش محصولات خود می توانید از قالب کراست استفاده نمود می توانیم به چند مورد آن اشاره کرد :

  1. دارای 2 صفحه ساز و ویژوال کامپوزر و المنتور
  2. پشتیبانی از افزونه SEO سئو
  3. تنظیمات حرفه ای قالب فارسی
  4. پشتیبانی از چند زبانه WPML

قالب شرکتی ساکس

قالب ساکس قالبی است که در حوزه مشاوره ای، تجارت حرفه ای و قدرتمند است. عناصر مورد نیاز برای ساخت یک وب سایت کاملا وجود دار و به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  1. سفارش سازی آسان
  2. 18 فونت فارسی و آماده
  3. تنظیمات فارسی و ساده
  4. بسته نصبی آسان

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *