آموزش طراحی سایت وردپرس

مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس

مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

ما در این بخش قصد داریم مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس را با شما ذر میان بگذاریم، سیستم مدیریت محتوا دارای یک سری از مزایا از جمله؛ ارزان بودن، ساده و سریع راه انداختن وب سایت و … ، و از معایب آن می توانیم به آسیب پذیری سایت، سفارشی سازی و همچنین نیاز به نگه داری مداوم و … اشاره کرد ما در ادامه مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس را به صورت گسترده تر با شما در میان گذاشته ایم به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

وردپرس چیست ؟

همان طور که می دانید وردپرس ابزاری رایگان و هم چنین متن باز برای وب سایت است که به زبان php است و از دیتا بیس Mysql پشتیبانی می گیرد، طراحی سایت با وردپرس یکی از متداول ترین روش های طراحی سایت و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد و در کنار آن یک سری مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس را هم داراست، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به وردپرس چیست؟ | چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟ مراجعه نمایید. در ادامه این مقاله به مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می پردازیم

مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس | معایب

قطعا ساخت سایت با وردپرس مزایا و معایبی دارد که در این بخش چند نمونه از معایب آن را با شما در میان میگذاریم تا از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس به طور کامل آشنا شوید.

امکان آسیب پذیری

به دلیل متن باز بودن وردپرس احتمال آن امنیت وب سایت وردپرسی شما به خطر بیفتد و همچنین شما احتیاج برای سفارشی سازی وب سایت ورد پرسی خود مجبور به استفاده از پلاگین های گوناگونی می باشید که ممکن است به آن ها دسترسی نداشته باشید و  حتی برای پشتیبانی دچار مشکل شوید که این یک مورد از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد.

نیاز مداوم به نگه داری

از سری مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس نیاز مدام به نگهداری آن می باشد، برای درست کار کردن سایت وردپرسی خود شما احتیاج به چندین افزونه دارید و اگر که هرچه تعداد پلاگین های شما اضافه شود برای نگه داری و حفاظت از آن ها دچار مشکل خواهید شد.

سئو (SEO)

از دیگر مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس مدیریت محتوا یا سئو سایت وردپرس می باشد همان طور که می دانید وردپرس دارای سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد و این احتمال این احتمال خطر را برای کسانی که تازه کار هستند بیشتر می کند.

نیاز به برنامه نویس و یا علم برنامه نویسی برای ویرایش اساسی

شما باید به زبان های برنامه نویسی هم چون php, html, css  مسلط باشید پرا که در ادامه ساخت سایت با وردپرس برای ویرایش و یا حتی طراحی قسمتی از آن دچار مشکل خواهید شد که این یکی دیگر از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس  می باشد.

امنیت

مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس | امنیتیکی از معایبی که در ساخت سایت با وردپرس می توانیم به آن اشاره کنیم امنیت آن است. همانطو که گفته شد در ساخت سایت با وردپرس ممکن است از چندین افزونه و یا تم هایی استفاده کنید که نمی دانید توسط چه کسانی ساخته شده است و ممکن است یک هکر آن را ساخته باشد و دارای باگ های متعددی باشد که بعضی از کد های آن را مخفی کرده به طوری که مورد توجه مخاطب قرار نگیرد که این می تواند امنیت سایت وردپرسی شما را به خطر بیندازد.

مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس | مزایا

ما در این بخش قصد داریم همانطور که از معایب ساخت سایت با وردپرس صحیت کردیم مزایای آن را نیز با شما در میان بگذاریم که باعث آشنایی و انتخاب بهتر شما در این رابطه شویم که مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس در کنار هم آشنا شوید و باعث تصمیم بهتر شما در این مورد شود.

استفاده به صورت راحت و آسان

استفاده به صورت راحت و آساناستفاده از وردپرس بسیار آسان و راحت می باشد چرا که استفاده از تمام آیتم ها و بخش ها برای راه اندازی سایت نیاز نیست و شما می توانید در زمان بسیار کمی حتی چند دقیقه سایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید که این از دیگر مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد که ما با شما عزیزان در میان گذاشته ایم.

آپدیت پیوسته

همان طور که می دانید بسیاری از پلاگین ها یا مواردی دیگر به صورت مدام به روز رسانی می شوند و نسخه جدیدی از آن ها را ارائه می کنند، از دیگر مزایای وردپرس آپدیت مداوم نسخه های جدید می باشد که در این صورت نیاز به بروز رسانی دستی شما نمی باشد و عملا با انشار آن نسخه به صوت خودکار آپدیت خواهد شد که این بخش هم مانند دیگر گزینه مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس را شامل می شود.

قالب های خاص ، زیبا و پر کاربرد

از دیگر مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می توانیم به قالب های خاص و منحصر به فرد و پر از تنوع آن اشاره کنیم که بسیار زیبا و پر کاربرد می تواند برای شما باشد که البته این بخش جزء مزایای ساخت سایت با وردپرس می باشد. همان طور که اشاره کردیم شما میتوانید این قالب ها را با هزینه کمی یا حتی رایگان برای سایت وردپرسی خود استفاده کنید چرا که ظاهر بسیار زیبا و شیکی به سایت وردپرسی شما خواهد داد و حتی باعث جذب کاربر خواهد شد.

کم هزینه

اگر که برای ساخت سایت به دنبال هزینه کم هستید ما وردپرس را به شما پیشنهاد می کنیم، همانطور که در جریان می باشید ما بار ها به این نکته اشاره کرده ایم چرا که تمامی افزونه ها، قالب ها و امکانات دیگر وردپرس را رایگان و یا با هزینه بسیار کم نسبت به دیگر اسکریپت های آماده خرید و بار گذاری کرد  نکته مهم که شما نیاز به برنامه نویسی جدا گانه نخواهید داشت که این مورد هم از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد که می توانید به آن نگاهی داشته باشید.

سئو بهتر

همانطور که میدانید سئو وردپرس بسیار قوی می باشد که می تواند به سیستم مدیریت محتوای سایت شما کمک به سزایی کند. ما در مقاله بالا بردن رایگان سئو سایت وردپرسی بدون نیاز به سئو کار به صورت مفصل به این امر پرداخته ایم به شما پیشنهاد می کنیم به این مطلب رجوع کنید که اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب خوهید کرد و این موضوع یکی دیگر از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد.

سرعت بالا در ساخت و طراحی

ساختار کلی وردپرس بسیار بهینه بوده که در سرعت بالای سایت نقش بسیار زیادی دارد و مابر به علت سراعت بالای سایت ودپرسی به سمت آن جذب خواهد شد و این گزینه از دیگر مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد.

متن باز (اُپن سورس) بودن

متن باز (اُپن سورس) بودنبه دلیل اُپن سورس بودن وردپرس تعداد توسعه دهندگانش زیاد می باشد و افراد زیادی در جهت بالا بردن امنیت آن و هم چنین رفع اشکالات و باگ های آن کار می کنند که این امر از مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس می باشد که می تواند در تصمیم گیری شما در این مورد به کمک تان بیاید.

کارایی بالا

از دیگر مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس که می توانیم با شما در میان بگذاریم کارایی بالای وردپرس می باشد که از جمله از مزیت های ساخت سایت با وردپرس می باشد. تقریبا می توان گفت که امروزه شما می توانید هر سایتی را با وردپرس ایجاد کنید و از آن بهره ببرید.

قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین

اگر که می خواهید علاوه ب رساخت سایت یک فروشگاه آنلاین هم راه اندازی کنید ما به شما ورد پرس را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با استفاده از عملکرد محبوب وردپرس با قالب های آماده فروشگاهی آن و یا پلاگین هایی همپون ووکامرس به صورت رایگان و یا با هزینه کم فروشگاه آنلاین خود را به شکل بسیار زیبایی و سئو هر چه بهتر بسازید و این یکی دیگر از مزیت های  ساخت سایت با وردپرس در بخش مزایا و معایب ساخت سایت با وردپرس با با شما به اشتراک گذاشته ایم، تیم ما امید وار است که شما با استفاده از این مطالب به تصمیم گیری هرچه بهتر در ساخت سایت با وردپرس کمک کرده باشد.

 

جمع بندی

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که شما تصمیم گیرنده نهایی هستید . شما با توجه به نیاز تان ، میزان زمانی که در اختیار دارید و نیز حجمی از پول که می خواهید برای ساخت سایت خود خرج کنید تصمیم می گیرید که سایت خود را با وردپرس ایجاد کنید و یا پروژه سایت خود را به برنامه نویسانی بسپارید که با کد نویسی اختصاصی سایت شما را ایجاد می کنند ، اما پیشنهاد ما در سایا سایت این است که از وردپرس استفاده کنید زیرا از نظر هزینه زمانی و مالی بسیار به صرفه تر خواهد بود.


جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره زیر تماس بگیرید

0938-340-5900


نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *