آموزش طراحی سایت

آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس

آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

ما در این مقاله سعی بر آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس را داریم و امیدواریم برای شما مثمر ثمر باشد. همانطور که می دانید هدف راه اندازی خیلی از سایت ها فروش و کسب و کار می بشاد که برای این امر باید سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید و در این صورت شما احتیاج به درگاه پرداخت برای هزینه های محصول تان خواهید داشت، ما در ادامه نحواه انجام این کار را با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس | درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟

با ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی این امکان را به مشتری یا کاربر می دهید که در ازای محصول یا خدماتی که از طریق سایت خود به فروش می رسانید هزینه ی آن ها را پرداخت کند. وجود درگاه پرداخت برای سایت های فروشگاهی از الزامات می باشد در این مورد دیگر نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در فروشگاه شما نم باشد آن ها می توانند با رجوع به سایت شما از محصولات و خدمات شما آگاه شده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایند و از طرق درگاه پرداخت نصب شده بر روی سایت وردپرسی شما هزینه آن را پرداخت کنند.

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه های پرداخت و نحوه اتصال آن ها را از دو طریق مستقیم یا غیر مستقیم ارائه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطالب را برای شناخت بیشتر نسبت به درگاه های پرداخت اینترنتی بخوانید تا با آموزش کامل نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس آشنا شوید.

درگاه پرداخت مستقیم

در درگاه پرداخت مستقیم کاربر برای پرداخت هزینه محصول یا خدمات سایت شما پس از انتخاب آن به صفحه پرداخت ارجاع داده خواهد شد و با پرداخت آن مبلغ مستقیماً به حساب شما بدون کسری کارمزد واریز خواهد شد و این در آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس می توانید خود شما انجام دهید. شما برای این که یک درگاه پرداخت مستقیم داشته باشید در ابتدا باید یک سایت طراحی کرده باشید. برای این که سایت مورد نیاز خود را بسازید باید امر طراحی و ساخت سایت حرفه ای را خود شما انجام دهید و یا به افراد خبر در این مقوله بسپارید . سایت شما می تواند وردپرسی و یا غیر وردپرسی باشد . اگر سایت شما وردپرسی است تا انتهای مقاله آموزش کامل نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس با ما در سایا سایت همراه باشید.


جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شما زیر تماس بگیرید

0938-340-5900


انواع درگاه پرداخت مستقیم

در این جا می توانید تمام بانک هایی که درگاه پرداخت مستقیم به شما ارائه می کنند را مشاهده نمائید. تمام این درگاه های پرداخت دارای پروسه اتصال به وردپرس تقریبا یکسانی دارند و همه آن ها به نحوی دارای یک افزونه وردپرسی هستند که از طریق بخش مستندات پنل کاربری شما در این سایت ها می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. هر درگاه دارای یک کد چند کاراکتری است که شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک لاتین می باشد که اصطلاحا مرچنت کد (Merchant Code) نامیده می شود.

پس از نصب افزونه مربوطه در وردپرس خود کافی است با توجه به اینکه سایت شما برای بحث فروش کالا یا خدمات از ووکامرس و یا گریویتی فرم بهره می برد مرچنت کد را در جای صحیح خود به کار ببرید . اگر دانش فنی کاملی از این امر ندارید ما در مقاله آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس به طور مفصل در مورد آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس برای ووکامرس و گریویتی فرم بحث کرده ایم ، بنابر این تا انتها با ما همراه باشید. در ادامه لیست کامل بانک های ایرانی که درگاه پرداخت مستقیم ارائه می کنند را مشاهده می نمائید

      1. درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی
      2. درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت
      3. درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد
      4. درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان
      5. درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات
      6. درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان

درگاه پراخت غیر مستقیم

از دیگر نوع درگاه های پرداخت اینترنتی درگاه پرداخت غیر مستقیم می باشد. در این صورت از هزینه ای که مشتری پرداخت می کند درصدی به عنوان کارمزد کسر خواهد شد و سپس به حساب شما واریز می شود. این نکته دیگر آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس می باشد. در اینجا کار بسیار راحت است و شما بدون ماه ها دوندگی و سر در گمی می توانید با شرکت های ارائه دهنده این گونه خدمات قرار داد ببندید و درگاه پرداخت را به سایت ورد پرسی خود اضافه کنید ما در اینجا درگاه پرداخت نوین سیمرغ را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که ارائه خدمات در آن بسیار عالی و در زمان کم و با کامزد اندک انجام می شود. جهت ثبت نام در سایت شرکت نوین سیمرغ و کسب درگاه پرداخت اینترنتی از طریق لینک زیر اقدام نمائید


ثبت نام در سایت شرکت نوین سیمرغ


آموزش نصب سریع درگاه پرداخت مستقیم در وردپرس + عکس

در آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس شما باید در ابتدا در سایت Enamad.ir ثبت نام کنید و احراز هویت خود را انجام دهید که این فرایند تقریبا دو هفته طول می کشد. در واقع این سایت مجوز درگاه پرداخت برای سایت وردپرسی شما را صادر می کند. و پس از آن می توانید درگاه های مستقیم که در بالا معرفی کردیم بگیرید. به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از این بانک هایی که معرفی کرده ایم درگاه پرداخت مخصوص خود را دارند و شما باید برای دریافت این درگاه پرداخت ها به شرکتی که تحت نظر همان بانک است در خواست بدهید.

مثلا درگاه بانکی به پرداخت ملت مخصوص بانک ملت می باشد و برای دریافت این درگاه پرداخت شما باید در ابتدا در سایت به پردات ملت ثبت نام کرده و بعد از بت نام شما مدارک مورد نیاز از طریق بانک برای شما ایمیل خواهد شد که شما باید تمام آن مدارک را برای بانک ارسال کرده و پس از انجام این ها حدوداً چند هفته به طول می انجامد که درگاه پرداخت برای سایت وردپرسی شما فعال شود. ما در آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس این امکان را به شما می دهیم که خود شما این کار را انجام بدهید.

 

روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای ووکامرس در وردپرس

در آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس شما باید در ابتدا پلاگین ووکامرس را در سایت وردپرسی خود نصب کنید و در تنظیمات افزونه ووکامرس گزینه درگاه پرداخت را فعال نمایید. بعد از نصب کردن پلاگین ووکامرس به قسمت افزودن در بخش افزونه ها بروید و درگاه پرداخت انتخابی خود را آپلود کرده یا در مخزن وردپرس آن را دانلود و نصب کرده و به این ترتیب افزونه درگاه پرداخت به سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد. سپس وارد سایت نوین سیمرغ شده ثبت نام کنید ، پس از ثبت نام اطلاعات و فیلد های خواسته شده رو پر نمائید و سپس درگاه پرداخت غیر مستقیم خود را ایجاد کنید.

بعد از ایجاد درگاه پرداخت غیر مستقیم وارد قسمت درگاه های پرداخت شوید و مرچنت کد مربوطه را کپی کنید. وارد پیشخوان وردپرس خود شوید از منوی ووکامرس گزینه پیکربندی را انتخاب کنید و در صفحه جدید تب درگاه های پرداخت را انتخاب نموده و سپس گزینه درگاه پرداخت نوین سیمرغ را مدیریت کنید ، در صفحه مدیریت درگاه پرداخت مرچنت کد را در فیلد خواسته شده الصاق کرده و سپس تنظیمات را ذخیره کنید . به این صورت سایت شما دارای یک درگاه پرداخت امن و سریع خواهد شد.

آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس
ثبت نام در درگاه پرداخت اینترنتی نوین سیمرغ
روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای ووکامرس در وردپرس
پنل کاربری سایت نوین سیمرغ
ساخت درگاه پرداخت غیر مستقیم در نوین سیمرغ
ساخت درگاه پرداخت غیر مستقیم در نوین سیمرغ

دانلود افزونه درگاه پرداخت غیر مستقیم نوین سیمرغ برای ووکامرس
دانلود افزونه درگاه پرداخت غیر مستقیم نوین سیمرغ برای ووکامرس

روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای گریویتی در وردپرس

در ادامه آموزش نصب سریع درگاه پرداخت در وردپرس به روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای گریویتی در وردپرس می رسیم ، باید بگوییم که همه مراحل مشابه روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای ووکامرس در وردپرس است ، اما با این تفاوت که در انتها بجای اینکه افزونه درگاه پرداخت غیر مستقیم نوین سیمرغ برای ووکامرس را دانلود و نصب کنید.

افزونه درگاه پرداخت غیر مستقیم نوین سیمرغ برای گریویتی فرم را از قسمت مستندات پنل نوین سیمرغ دانلود و نصب می کنید . توجه داشته باشید که حتما باید افزونه گریویتی فرم را از قبل نصب کرده باشید. بعد از انجام همه این مراحل از قسمت داشبورد (پیشخوان) وردپرس ، منوی فرم ها را انتخاب کرده و سپس وارد تنظیمات شوید ، از قسمت درگاه پرداخت تجارت الکترونیک آوای نوین سیمرغ شوید و مرچنت کد را وارد فیلد خواسته شده کنید. تبریک می گوییم شما با موفقیت درگاه پرداخت خود را نصب کرده اید.

روش های نصب سریع درگاه پرداخت غیر مستقیم برای گریویتی در وردپرس
دانلود افزونه درگاه پرداخت غیر مستقیم نوین سیمرغ برای گریویتی فرم

از کدام درگاه پرداخت غیر مستقیم استفاده کنیم ؟

باید برای انتخاب درگاه پرداخت مستقیم بسیار حساس بود چرا که ابزار مهمی در سایت های فروشگاهی و خدماتی می باشد و اگر درست عمل نکنید ضربه بزرگی به سایت وردپرسی شما خواهد داد. شما باید در انتخاب آن به امنیت سرویس دهنده درگاه پرداخت توجه کنید و همچنین به کار مزدی که در ازای هر تراکنش پرداخت می کنید توجه به سزایی داشته باشید. همچین باید این نکته را مرود توجه قرار بدهید که چه زمانی طول خواهد کشید که مبلغ پرداختی توسط مشتری شما به حساب شما واریز می شود و چه مدت زمانی در دست سیستم ارائه دهنده درگاه پرداخت غیر مستقیم خواهد ماند.

شما باید همه این نکات را بسنجید و بر اساس آنها درگاه پرداخت غیر مستقیم را بر سروی سایت فروشگاهی خود نصب کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از درگاه پرداخت نوین سیمرغ برای این امر استفاده کنید. چرا که در ازای کارمزد بسیار کم و با امنیت بالا خدمات را به شما ارائه و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی مبلغ پرداختی توسط مشتری سایت فروشگاهی شما به حسابی که معرفی کرده اید واریز خواهند کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *